Alkatrész rendelés

Minden típusú, márkajelzésű háztartásigép alkatrész beszerzése

Alkatrész rendelés, értéktől függetlenül, csak előre utalás, illetve előre fizetést követően lehetséges !

Utánvétes küldésre nincs lehetőség !

A keresett alkatrész megrendelésének lehetőségei:

1.Személyesen.

Személyesen tudja megrendelni illetve átvenni az alkatrészt szervizünkben. (megrendeléskor az alkatrész árát előre kell fizetni)

Az alkatrész megérkezésekor sms-ben kap értesítést.

A megérkezett alkatrész átvétele szervizünkben díjmentesen.

2.Banki előre utalással.

Az alkatrész árát átutalással tudja kiegyenlíteni.

Az összeg beérkezésekor megrendeljük a kért alkatrészt.

Postázás esetén az alkatrész ára + posta költség utalandó.

Megrendeléshez kérjük adja meg azt a nevet és címet amire a számlát ki kell állítanunk.

Ha áfás számlát kér, akkor azt a nevet, címet írja meg, mert utólag nem tudunk módosítani.

Alkatrész várható beérkezése:

Alkatrész azonosításkor közöljük ( általában 1 héten belül ).

Árajánlatunk a kért alkatrészre:

Azonosítást követően közöljük.

Figyelem ! Ha az alkatrészt az ön által megadott adatok alapján rendeljük meg, az alkatrészt visszacserélni, visszavásárolni nem áll módunkban!
Utalás esetén utalandó összeg: alkatrész ára + postaköltség ( amennyiben így kérte ).
Utalás: HGSZ Szerviz Banksz.sz: ( visszaigazoló emailben megadjuk önnek ).
Árajánlatunk 7 naptári napig érvényes.